Gebruik zowel iDEAL als Skrill voor online betalingen en wil beide opties ook bij Gtbet casinо hebben. iDEAL voor dagelijkse stortingen en Skrill voor opnames naar een aparte rekening. Maar of Gtbet beide methodes ondersteunt voor Nederlandse spelers weet ik niet zeker want op de site kon ik het niet meteen terugvinden. Zijn iDEAL en Skrill allebei beschikbaar bij Gtbet Netherlands?
Beide methodes naast elkaar willen gebruiken is heel logisch maar niet elk platform ondersteunt ze allebei volledig in beide richtingen. Soms is iDEAL alleen voor stortingen beschikbaar of Skrill alleen voor bepaalde bedragen. Ik had diezelfde vraag en ben het gaan uitzoeken voordat ik bij Gtbet begon. Nederlandse spelers die dat willen controleren bekijken op https://gt-betnl.com/ het betaaloverzicht per methode, waarbij per richting staat aangegeven welke opties beschikbaar zijn voor spelers in Nederland. Wat ik vond was positief — zowel iDEAL als Skrill zijn beschikbaar voor stortingen én opnames zonder dat je hoeft te wisselen tussen methodes afhankelijk van de richting van de transactie.
iDEAL en Skrill zijn twee betaalmethodes die Nederlandse spelers om verschillende redenen waarderen. iDEAL is vertrouwd en direct gekoppeld aan je bankrekening terwijl Skrill als e-wallet een extra privacylaag biedt tussen je bank en het casinо. Platforms die beide serieus ondersteunen in beide richtingen laten zien dat ze de voorkeuren van Nederlandse spelers begrijpen en niet alleen de meest basale betaalopties hebben geïmplementeerd