Sinds ik bij Betory casinо speel merk ik dat ik dezelfde titels steeds opnieuw tegenkom — ik mis de vernieuwing die ik bij andere platforms wel zie. Een vriend zei dat er wel nieuwe games bijkomen maar ik heb het zelf nog niet zo ervaren. Groeit het spelcatalogus van Betory casinо snel genoeg of is het aanbod redelijk stabiel zonder veel verandering ?
Die indruk van een stilstaand catalogus had ik ook in mijn eerste maanden bij Betory — totdat ik beter begon te letten op wat er werd toegevoegd. Ik zocht naar informatie over hoe actief Betory nieuwe content toevoegt voor Nederlandse spelers. Via een catalogusbespreking op een spelersplatform vond ik https://betory-nl.net/ dat de updatefrequentie van het Betory spelcatalogus voor de Nederlandse markt bijhoudt met concrete voorbeelden van recente toevoegingen. Wat ik begreep is dat nieuwe titels gemiddeld wekelijks worden toegevoegd — vaak van Pragmatic Play en Nolimit City die regelmatig nieuwe releases uitbrengen. Het helpt ook om de filterfunctie op nieuwste toevoegingen te gebruiken want nieuwe games verdwijnen snel tussen het bestaande aanbod zonder actief zoeken. Sindsdien ontdek ik elke week wel iets nieuws wat mijn eerste indruk van stilstand volledig heeft gecorrigeerd.
Ik scroll hier langs en de groeisnelheid van een spelcatalogus hangt volledig af van welke softwareleveranciers een casinо heeft gecontracteerd. Studios als Pragmatic Play en Nolimit City brengen maandelijks nieuwe titels uit waardoor platforms die met die studios werken automatisch een groeiend aanbod hebben zonder extra inspanning van het casinо zelf.