Collega van me heeft vorige maand een flink bedrag gewonnen op een netwerkjackpot bij een ander casinо en sindsdien ben ik er serieus in geïnteresseerd geraakt. Netwerkjackpots groeien sneller dan geïsoleerde potten en dat maakt ze aantrekkelijker. Nu overweeg ik B7casinо maar wil eerst weten of ze echte netwerkprogressieven hebben of alleen geïsoleerde jackpots die langzaam oplopen.
Die interesse na iemand anders zijn netwerkjackpotwinst herken ik, het maakt de abstracte bedragen ineens heel concreet en tastbaar. Bij B7casinо heb ik het jackpotaanbod als eerste gecheckt voordat ik me inschreef omdat dit voor mij ook een criterium was geworden. Netwerkprogressieven zijn aanwezig en de potten lopen inderdaad sneller op dan bij geïsoleerde jackpots op één platform. Nederlandse spelers die willen weten welke jackpottitels beschikbaar zijn, via deze link b7 nl geeft een overzicht van het jackpotaanbod voor de Nederlandse markt inclusief welke titels aan externe netwerken zijn gekoppeld, dat hielp me vooraf een realistisch beeld te vormen van wat ik kon verwachten. Wat ik ook heb gemerkt is dat B7casinо naast de grote netwerkprogressieven ook lokale jackpots aanbiedt die vaker vallen maar voor kleinere bedragen, wat voor spelers die liever frequente kleinere winsten hebben een interessante aanvulling is. Die combinatie van beide jackpotvarianten maakt het aanbod aantrekkelijk voor verschillende typen spelers tegelijk.