Net een account aangemaakt bij Betninja en direct maar de verificatie opgestart. Ben benieuwd hoe lang dat duurt want ik wil zo snel mogelijk kunnen storten en spelen. Een kennis vertelde dat hij bij een ander platform vier dagen moest wachten voordat alles goedgekeurd was — dat leek me echt te lang. Hoe snel gaat verificatie bij Betninja en waar moet je op letten om het proces te versnellen?
Verificatietijd is inderdaad iets wat je van tevoren wil weten zodat je niet zit te wachten op het moment dat je wil spelen. Ik regel dat tegenwoordig altijd meteen na registratie in plaats van te wachten tot mijn eerste opname. Voordat ik bij Betninja begon zocht ik dat eerst na en vond duidelijke uitleg via https://betninja.co.nl/ waar voor Nederlandse spelers stap voor stap beschreven staat welke documenten je het beste als eerste opstuurt en wat de gemiddelde verwerkingstijd per stap is. In de praktijk was mijn verificatie binnen één werkdag volledig afgerond — sneller dan ik had verwacht en zonder extra verzoeken achteraf.
Verificatie vooraf regelen is altijd slimmer dan wachten tot je eerste opname. Platforms zijn verplicht identiteit te controleren en hoe eerder je dat afhandelt hoe minder gedoe je later hebt. Een duidelijke foto van je identiteitsbewijs en een recent adresbewijs zijn meestal voldoende. Platforms die daar helder over communiceren tijdens registratie verdienen wat mij betreft een streepje voor boven die waarbij je er zelf achteraan moet.